entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
raya 2010 ;D
16 September 2010 // Thursday, September 16, 2010



when i say I LOVE YOU.i really maen it.

Saya bersama cinta hati saya di HARI RAYA 2010.RAHMAD BIN BASRI :)

rindu masa tok ! ! rindu la sangat-sangat.Mekduak ambik gamba tok kat rumah aku.time ya,nya raya pegi rumah aku and mekduak ambik la gamba.kesempatan yang ada tewk kan ?gamba tok mekduak ambik guna laptop my sys alai.ehehe.sebena nya,banyak pic mekduak ambik tapi line macam siot coz mala jak kua-kua line.gerammmmm tapi sik apa,asal ada.mena sik? ;D.tyme tok sempat gik mekduak agak nunuk and rumah rokiah,mok pegi rumah nana tapi di kol sik dapat so sik pegi la rumah nana.sorry na tapi kmk kol ktk ary ya sik dapat.mekduak mok pegi rumah bie juak tapi jam dah akhir juak takut kenak marah.sorry bie,insyaAllah kmk coba beraya rumah ktk keyh?boh marah,sik sweet ktk kelak.ehehehhe.sik dapat lamak-lamak coz my abg dah pesan iboh lamak.dah sampey rumah,mekduak dok-dok tangga tb and ambik gamba.ehehe.besss.suka aku! aku harap mekduak akan salu sama-sama camtok satu hari kelak.insyaAllah :) mudahan mekduak kekal sampey bila-bila houh.i hope :) semua orang ingin kan hubungan sidak kekal bha.

Aku sayang kau gilak-gilak mat.kau tauk sik?kau tauk kali.kenak kita mesti ada kae dalam hubungan?hurm.it's normal aten.cemua orang begerek ada kae.bulak la sik ada kan?walaupun sik salu tapi ada juak.kan?kan?kan?kadang-kadang benda kecik pun jadi besa kerana ego masing-masing.errrrr :/ kesabaran jak kunci segala masalah.mena ka?kali juak.dah la,lelak utak mekey ! ;p

gamba-gamba bersama orang tersayang !


my sis alai & me


nunu & me

p/s::banyak gik tapi sik sempat di upload :)




Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D