entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
malas :/
12 October 2010 // Tuesday, October 12, 2010


wahhh . happy nya ko.tangga ko happy aku pun happy bha :) aku senyum,tetak tapi sik ada orang tauk apa dalam hati aku .mok marah sik ada guna juak nayk ? polah aku tnsyen ,sakit ,rasa sik berguna ,naggis kedirik .aku nang congek baa,aku ngakuk . dari kecik aku kuat naggis . BENCIK ? ya hal ko la. MALAS . LELAH dah aku.aku tauk ko dapat take care kat cney-cney jak .aku pun dapat jalan hidup aku dirikpun .aku gugok,aku pandey bangun kedirik .

knek aku mok naggis mena-mena .SUMPAH .

sorry mun ko jumpa aku satu hari kelak ,aku dah berubah .


arrghh ! esok aku ada turun kolej tapi sik ada kelas la .turun bincang pasal assgnmnt ngan cdak mag,nana n amy .rasa MALAS mok turun bha .sik ada rasa mok pkey pasal assgnmnt,stdy n apa-apa jak la. ngenang assgnmnt ya kumpulan ,terpaksa juak aku turun . MALASSSSSSSSSS :/
tangga la assgnmnt intensive english aku ,aku sik anta and polah . x da mud aku mok polah ewh. MALAS bha aku tok .nang dah MALAS .

MALAS na aku kan ? kan ? kan ? kan ?

p/s :: hanya luahan hati . TQ :))





Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D