entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
muka ada senyum :)
09 December 2010 // Thursday, December 09, 2010


SALAM

yerrr.my sayang RAHMAD sik jadi pegi marudi :) hari ya dah nya padah dengan aku tapi aku sik kesampaian mok update dalam blog ini.hehe.it's owkey,sekarang aku cerita la dalam my lovely blog tok :) saya sayang awak RAHMAD.awak tahu tak? mesti la awak tahu kan? :p

cerita pasal hp aku,belom la siap-siap.perrr,saba jak la kan? dah lah hari ya,my mum BULAK aku.sampai hati ! nya padah,harga hp ya di repair 900. OH MYYYYY! bia mena?aku terus terdiam dan terus terdiam membisu.hehe.lepas ya,aku bena-bena rasa nyesal sebab rosakkan hp aku.harga nya LEBIH dari aku beli oi! aku beli 500 lebih tapi di repair 900.sik berbaloi-baloi-baloi kan?ewh! banyak na berbaloi-baloi ya.hehe.

dah la hp ya hadiah tyme befday aku.errr aku jak sik jaga nya bena-bena.malam ya,mak aku padah 'sik ada la,90 jak sebena nya'.terkejut aku dengar and geram dengan my mum ya.sabar jak la aku di bulak nya tapi aku sik ambik hati sebab aku tauk nya berguro.hehe.aku pun lega and cakap dalam hati aku janji,aku akan jaga nya bena-bena kaktok.insyaAllah :p





Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D