entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
sik sabar
03 December 2010 // Friday, December 03, 2010


SALAM

My sayang RAHMAD pegi training jadi aku sik tauk mok buat apa then aku update la satu-satu nya blog yang aku ada tok.hehe :D
Lagi pun lama dah aku sik update tek nak?terlalu banyak la cerita tapi sik ada masa mok update,sekarang aku update la ye?hehee

Exam aku pun sudah habis untuk sem 2,alaaa exam aku yang stat 23/11 sampai 29/11/10 sudah pun berakher.ALHAMDULILAH:) sekarang tunggu result and masok sem 3 je.Hope sik ada yang akan direpeat,aku SIK MOK ! haha.sik lamak gik mok masok 2011,cepatkan masa berlalu? yeap! memang cepat,sebab tu la kita mesti hargai setiap detik yang kita lalui.

Berbalik dengan tajuk atas,aku sik saba ! sik saba tunggu HP aku siap di baiki.hehe.to my hp,aku akan jaga kau dengan sebaik-baiknya.sik macam b4 tok,aku senang-senang jak TERBANGKAN kau kan?hehe.jahatnya aku tapi sik apa.aku tauk kau enjoy sebab aku terbangkan kau tinggi-tinggi sampai kau sik dapat di hidupkan semula.alalalala.kesian nya engkau.jangan risau lagi keh?aku sik akan buat macam ya lagi.boleh cayak ka? ;p


haaaa.tok la my hp ya,nokia 6120 classic.wana putih okey?i like !




Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D