entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh

01 September 2010 // Wednesday, September 01, 2010


H-E-L-L-O SEPTEMBER.

Hari tok aku ada kelas.so,aku turun kelas la.dekat-dekat kol 8 aku bagun then terus pegi mandik,kemas-kemas and mak anta pegi kolej.abis kelas kol 12 tapi aku ada meeting volley ball.aku padah an bie (ra'biah) yang aku ekot volley ball.sik cayak anak ya ngan aku lok.sik sangka nya aku masok ya.ngee :)) kmk pon sik sangka bie.abis meeting ya,aku kol mak suroh ambik aku kat kolej.kol bapa kali,x di angkat.kol rumah,x juak ada orang angkat.aeh!polah aku sakit hati jak.so aku tarit nafas n hembus then embak besaba.kol gik no mak,entah bapa kali dah aku kol ny.sabaaaa aten -_-' at last,nya angkat juak kol aku.legaaa rasa hati.


cam tugu negara dah aku nggu ktk mak oiiii.akher nya.mak sampey juak.masok keta,bok nya padah cney nya pegi tewk.nya pegi JATI HARAPAN di pemy nun.aku cam bysa jak jawap 'houh' .then nya padah anie kirim salam.waalaikummussalam :) dah sampey rumah,aku masak mee and makan.aku sik posa baa.besebab owkey?bukan sengaja.kakya dok-dok tangga tb jak.mok on fb tapi abang aku gik on9 maen game.hurmm.betapa boring nya tyme ya.aku jak tauk oi.kakya kol 4 lebih,mak embak pegi beli barang bebukak.pegi e-mart jak,mak g amek duit then g beli barang bebukak kat kfc cya.

sampey dalam kfc,bebaris tunggu giliran.
sampey rumah.bukak gate terus.dah aku tensyen.makin di tambah-tambah.MAKSEH :)



Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D