entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
sis alai
08 September 2010 // Wednesday, September 08, 2010


Hari towk my sis alai balit miri and sampai dengan selamat nya pagi tewk.alhamdulilah.gara-gara u,i terpaksa bagun awal alai eyh .ehehehe ;p tapi sik apa la coz aku ada kelas juak baa hari tok.mak bagun kan,cam biasa laa houh.Kol 7 lebih bagun and siap-siap then turun pegi apot ambik my sis alai then mak anta aku pegi kolej.study-study then rehatt.lelah utak kmk belaja.err:/ dah nama belaja aten uiii. tyme rehat,aku ,nana and mag pegi jumpa madam kat pejabat nya coz mok tauk pasal AIA .pkey lok madam,mok ka sik AIA ya.banyak mok di pkey mun ambik ya.hurm.MASA DEPAN YA ATEN.kakya,dok lam kelas loya-loya dengan nana and mag ;) dah sik ada benda di loya,polah keja masing-masing.

Then madam masok kelas.stat semula pembelajaraan kita.ngee ;) study-study.kol 12 ? balitttt!suka aeh.ehehe.bapak yang ambik.kakya i namapk my sayang RAHMAD.rinduu la sama kamu,rasa mok pelok u terus. uit! POSA aten -_-' sampey rumah,dok-dok tangga tb.kakya mak dengan bapak mok kua pegi urus barang.

my sis alai pown bagun,tadik nya tido baa.ya la di gerak.kemas-kemas and turun.mak dengan bapak jalan pegi urus barang and anta kmkduak pegi andy salon.entah bapa jam kmkduak polah rambut coz aku sik ingat juak jam nya stat ya.ngeee.dah abis polah ya,my sis alai calling-calling my mum suruh ambik.then balit rumah.

lepas bebukak,kmkorang go to shopping loooa.bapak,adib,my sis n me jak pegi.dak mak di rumah.tapi kan,aku sik beli banyak la coz duit aku 250 abis pakey molah rambut.sik la abis semua,tinggal 43 inggit jak.dari 500 -> 293 -> 43 .akai ! bgusss aten;p sambung cerita tadik,kmkorang pegi bolebet then pegi parkson.kat parkson terjumpa debgan fiffy,makin putih ko fit,i likeeee ;p aku di padah nya kin tembam. OMG ! suka aku denga ya.mok diettt rasa nye.ehehehe :) mampu kah aku ?tapi my sayang rahmad sik suroh,jadi terbatal niat.DEMI KEBAIKAN SAYA JUGAK KAN ?

pusing punya pusing,dapat juak my sis beli apa nya mok.jalan ngan ko memang yang TERBAEK lai.u noe i noe la houh. ehehehehe.kakya coba kol dak bapak tapi sik dapat.last-last terjumpa juak dengan bapak and adib coz kmkorang 4 berpecah baa.me and alai.bapak and adib.tyme to go home.

*ya jak la cerita hari tok :p TQ .

Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D