entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
putih suci .haha
27 October 2010 // Wednesday, October 27, 2010



Gambar tok kmkorang ambik tyme kmkorang 3 LARI DARI DI SUROH POLAH KEJA.haha.rehat sebentar bha.aku RINDU cdak duak tok! ! Paling aku rindu dengan orang nok dudok sebelah aku yar.haha.errrr.mish you! nok bediri ya,aku sik rindu gilak cos ny orang miri and senang di jumpa.hehe.tapi i mish you juak!haha.jarang dah kita berjumpa sekarang ye?hehe :p

Let me introduce both of them:Gadis MANIS sebelah aku ya,NUR JEHAN BINTI ****.aku sik ingat nama bapak nya sebena nya.hehe.kmkorang tunggah nya'MUK'.nya dyam di BINTULU.walaupun bintulu ya sik juak jaoh ney,jarang kmkorang temu knek.al-maklum la,family duak-duak bz so jarang la ketemu.haha.nok belakang ya,NUREZZATI BINTI ABU GAPAR.kmkorang tunggah nya 'kakak' walaupun nya kecik dari aku tek nayk?hehe.ny tok senang kit jumpa and di kontek sebab nya dekat miri tercinta tok juak.hehe.mun mewkorang tiga dah becampo best gilerrr,tambah gik my sys alai ada, betambah lah bestttt.hehe.

mun torang duak baca tok,aku mok mintak maap mun aku ada polah salah or teguris perasaan torang.i am so sorry babe.i LOVE both of u,my cousin and mish you




Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D