entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
I HATE YOU !
21 October 2010 // Thursday, October 21, 2010


oi POMPUAN ! aku BENCI la tengok engkau.walaupun sik tangga ko real-real,tangga ko dari FB and cney-cney jak la or denga pasal ko pun bikin hati gua panas jak.siotttttt.mok aku REMOVE ko dari fb aku tapi aku tauk mulut ko ya .HATE u bha.ko becerita tapi cerita ko bulak belaka jak.dasa hipokrit jak ko ya bha,sekejap padah tok.sekejap cerita laen.adoh ha! depan orang tok,sokong cerita orang tok.dah dengan orang di anok ko tek.ko sokong nya.patut la banyak orang BENCIK ko dalam diam tapi ko jak sik tauk.SUH SUHHHH,aku bencik pompuan dak ko:)

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮


Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D