entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
perangai malas menjadi-jadi -_-'
17 October 2010 // Sunday, October 17, 2010


tadik nana text aku ,padah ada game volleyball hari tok. pukol 7 suku sampey 9 suku .1st, i wanted to go but but but .hurmmm.i change my mind.don't why. yerrrrrrseh !alu speking,tugang lagang bi ko ten. hahahaha.hal la,blog aku tek nak.sambong balit cita tek ,aku rasa duak tiga,duak tiga jak mok turun n ada rasa MALAS .ngeeee.so aku sik turun la tek.

aku rasa'RASA MALAS'aku tok makin menjadi-jadi.adoiii.payah mun macam ya kan?bukan apa,time aku dah mok turun trning volleyball ya.udah semangat dah aku tok tek.ehehe. mesti sik jadi trning ya,cayak la! bapa kali dah aku kenak kedak ya.besttt bha mun salu kenak rasa macam ya.dah aku sik ready-ready and last minit di beri tauk ada trning,jadi macam atas ya tek la.rasa duak tiga,duak tiga jak and last-last aku MALAS.ehehehe.

PEMBETULAN !aku malas masa-masa tertentu jak keyh ?
mun aku malas,malas mena la aku tapi mun aku mok polah keja ya.mok polah sampey yang paling tebaet:)yerrrrseh !mayb :p


Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D