entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
study :)
19 October 2010 // Tuesday, October 19, 2010


rajin na baby atas tok baca buku houh.haha .mun aku macam ya kan bagus?errr .aku sik tauk la kenak makin besa,aku makin malas MEMBACA .malas na ko ten.haha.

study study punya study,tinggal 3 minggu gik mok abis sem 2 and FINAL EXAM ! ! sudah bersedia kah aku? ngeee .only me know :p hope aku dapat buat yang tebaet dalam final exam tok lak.INSYAALLAH :) mun sik belaja mena-mena and fokus,tipis harapan mok dapat keputusan yang tebaet kan?macam sem 1,mun tyme sekolah bangga kali dapat result macam ya.tapi bila dah dekat kolej tok ,malu dapat macam yah.haha.sik perlu la tauk bapa i dapat tek.sik perlu mok ngeso-ngeso kan?haha.


I WILL TRY MY BEST OK? :D

Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D