entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
-.-'
08 November 2010 // Monday, November 08, 2010


Color Splash Box Man Pictures, Images and Photos

salam readers !

BOSAN ! BORING ! Hari tok sik ada pegi cney-cney. Dudok rumah jak oi. Ney sik BORING ! ! haha. SABA ATEN :) yerr.aku dah BERSABA la gilak-gilak . mayb.TENSYEN aku kenak adik aku sorang yar. nya kae dengan gerek nya,aku tok juak .heh ! bukan aku SIK MOK TOLONG OWKEYH? tapi aku pun 'dalam keadaan yang sama tapi ada lain sikit la dari torang duak'. EJAT (nama gerek krie) ,bukan kmk sik mok ktk datng rumah tek just kmk sik biasa orang padah mok lepak dengan kmk. macam 'WHAT?' & mun ktk sik datang macam tek .please padah dengan kmk yang ktk sik jadi datang.kmk SIK MARAH just NASIHAT. iboh la jalan-jalan or lepak-lepak ,krie sik suka . kmk paham macam nie BORING dudok rumah jak tapi hati gerek mok tauk juak .PENGORBANAN tek nayk ?kmk dah lalui semua yah,lamak-lamak biasa la :)

weeee.new baby born .congrets UDAK ! haha .ompuan lagik ,mesti kiut kan? suka nya aku,sik saba mok agak rumah udak. *aku yang lebih .hahaha .bukan apa ,aku suka tangga BABY oi ! ! kiuttttt tapi mun baby ya sik mok dengan aku,.aku sik suka ilak . hahaha .jaik aku,nya sik mok dengan aku bha .i mean ,nya sik mok orang lain selain mak nya. hehehe . insayaALLAH nya biasa la dengan aku .AMIN ! gerammmmm aku :p


http://www.emocutez.com

aku yang excited.haha.



Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D