entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
-sedih-
20 November 2010 // Saturday, November 20, 2010


SALAM.

Aku SEDIH gilak-gilak bila dapat tauk CIKGU MONA mok pindah.YEAP!memang aku tauk nya ada mohon mok pindah and nya ada suruh doa-doa nya dapat pindah.Mun ya dapat happykan nya,aku turut kan and jawap'YE,SAYE DOAKAN CIKGU' tapi dalam hati aku sebena nya sik mok nya pindah .walaupun aku dah abis sekolah and nya sik ada ajar aku gik.sikmokbha!

16 nov 2010.Tarikh tok la aku dapat berita nya jadi pindah.OH MY!terus aku mesej nya dari FB.Sik ada salam,sik ada apa.aku terus tanyak'cikgu pindah ka?' then nya jawap'yuppp...rindu kamu fatin...nanti' bla bla bla *private.hehe. aku dengan ra'biah jayk tauk.

Lepas hari yah,aku lega sikit dapat jumpa nya.mok naggis tapi sik dapat bila tengok nya senyum and sik mok layan rasa sedih ya depan nya.CIKGU YANG TERBAET! TAUK SIK?

Aku bukak fb hari tok and aku nampak pic tok::


jasamu tetap ku kenang :)




Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D