entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
aku mahu kerja !
15 March 2011 // Tuesday, March 15, 2011


Aww aww aku mahu itu baju ,seluar & kasut biru or kelabu.tadi cuba dekat kedai,sangat cantik di kaki aku.hihi tapi aku tak ada duit.nak beli barang pung guna duit ayah & ibu.rasa nak kerja la nak kerja nak kerja :'( bila dah ada duit sendiri boleh beli apa yang kita suka kan kan kan?

Ayah & ibuuuu aku mahu kerjaaaaa.haha tapi kan mesti ibu yang susah susah hantar *malas la dengar ibu membebel. mesti ibu akan cakap 'belajar dulu' betoi jugak kan? nanti nak bahagi dengan study,dengan kerja kat rumah ni,dengan kerja,dengan orang tersayang last last tak focus dengan study and rugi apa yang aku study selama ni hmmmm >.<

Tak apa lah,aku study dulu lepas tu baru kerja & guna duit sendiri.lagi merasa apa yang aku usaha.insyaAllah :)

*kasut macam ni la tapi bukan ada kilat kilat banyak tu,bentuk je sama.aku lupa nak ambik pic tadi hihi bentuk macam ni & warna macam ni tapi kulit kasut tu macam kain.aww aww :D




Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D