entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
kenangan :]
21 March 2011 // Monday, March 21, 2011


Assalamualaikum :] *tak jawap dosa tau hihi.So,hari ni aku nak cerita pasal makanan yang aku makan time kecik kecik.aku ambik kesempatan tulis blog ni sementara tunggu MY HERO RAHMAD habis buat assgmnt dia hihi.chayok chayok syg ! buat sampai assgmnt tu habis,bby tetap tunggu aeh :* cop cop,lain pulak la cerita aku ni hihi.okey,sambung cerita tadi :] dulukan arwah nenek *al-fatihah selalu belikan makanan yang macam macam untuk kami adik beradik yang ini salah satu dia la.ekot dia pegi kedai runcit yang tak jauh dari rumah lame kiteorang dulu *jalan kaki tau ! haha tak la selalu jalan kaki pegi sana.ada jugak mak yang hantar hihi.aku paling suke beli aiskrim perisa susu yang harga 0.50 sen tu.terkenang kat dia *arwah nenek terus tak tahu nak tulis apa lagi.hurm tak ape la,just tengok je gamba yang sempat aku ambik tadi :]


-aku letak dekat tangan aku *tangan aku bersih tau! hihi :D


p/s :: tak sampai esok pun biskut tu tapi bukan aku yang habiskan semua okey? :] satu lagi aku tak tau nama biskut tu hihi :] & cukup la dua gamba nie kan haha

Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D