entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
aku jawap jujur ni :]
01 May 2011 // Sunday, May 01, 2011


okay entry ni aku buat khas untuk budak bernama nunu ann & dia tag aku,suke betol la bila kena tag ni -.-' dia dengan aku adalah adik beradik yang tak sama ibu & ayah hihi so paham-paham je la.okay jom kita mula :)

Nama full aku apa eh ?
-nur ain termizi

birthday aku bila ?bulan ?tarikh?
-1st suara tanggisan yang di keluarkan pada 19 ogos 1993,tahun ayam haha

aku ada berapa siblings?aku tinggal mana?
-tak ade siblings,anak tunggal & tinggal dekat miri

ciri-ciri aku apa ?
-mempunyai rambut curl

perangai aku paling korang benci?max 5.
- haha tak ade la,gurau je :) rase ny tak ada.

perangai aku korang suka?max 5.
-friendly
-suka buat aku ketawa sorang-sorang haha
-banyak cakap
-pemikiran terbuka
-gile-gile
-baik *ha! aku bagi 6 ni,baik ny aku

aku suka buat apa eh ?
- haha

dressup aku mcm mana?
-ikut fesyen yang terkini

and last question! kau suka ke kawan dgn aku ni ?kenapa?
-suka la sangat.kenapa? macam aku cakap tadi dekat atas tu(perangai aku korang suka?max 5) lagi satu sebab, kalau aku tengok dalam fb aku,muka dia je banyak dekat wall fb aku haha tak ada la,komen-komen dia mesti ada je yang akan membuat aku senyum/ketawa sorang-sorang depan laptop ni & aku dah rasa dia macam adik aku sendiri.last sekali

okay that all,hari pun dah larut malam ni.


Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D