entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
awak tahu
04 November 2011 // Friday, November 04, 2011




Saya tak suka awak pergi tempat tu.Okay kalau awak nak saya faham beri saya masa macam saya faham awak sebelum ni,last-last saya faham gak kan? ? sampai one day saya dah malas nak fikirkan.Terlalu banyak benda saya kena terima apa yang awak nak buat sebab kekuatan cinta saya dekat awak je yang buat saya bertahan.Sekarang dah jadi macam ni,teruskan je salahkan saya.Cukup la dengan kongkonggan family ,final exam ,dengan demam nye saya dekat sini.Awak tak tau kan? tak payah la tahu sebab sekarang awak memang tak nak ambil tahu pasal saya.it's okay ! One day bila awak dekat tempat saya baru awak tahu & sekarang saya REDHA jeeeee sebab saya tahu semua yang jadi ada hikmah disebalik tu :)


Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D