entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
Best !
06 December 2011 // Tuesday, December 06, 2011




Assalamualaikum & Selamat sejahtera :)

Sumpah ! tadi memang best la bawak kereta. For the 1st time huahua, kesian aku jakun baru bawak nih hehe tak kesah la nanti last-last aku tak jakun sangat. Semalam bukan main nervous tapi bila dah sampai tempat belajar ,tenang je rasa di hati tunggu cikgu yang mengajar tu datang. Lepas tu ,Cikgu tu suruh aku bawak dulu, dah la aku tak tau apa-apa & blur sangat ! haha sengal ! jalan gak last-last kereta tu. Cikgu aku tu baik ,dengan penuh kesabaran dia ajar aku yang tak tau apa-apa ni & cikgu aku sekarang ni adalah cikgu yang ajar mak aku belajar kereta dulu hehe Betul la orang cakap ,dah bawak sekali nak bawak berkali-kali la pulak kihkihkih walaupun aku yang masih tak berapa :D Harap-harap aku dapat belajar dengan cepat,lepas tu cepat dapat lesen ;)



Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D