entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
nervousssss
05 December 2011 // Monday, December 05, 2011



Hello guys ! :)

Setelah sekian lama nya ,lesen L aku jadi kasam jeruk apa pun aku tak tau.
Akhirnya esok aku pergi belajar kereta wink wink ;) hehe tapi kali ni aku pergi dengan kakak aku,kiteorang belajar sama-sama yeaaaaaaa best gak pergi berdua ni,tak sunyi. Lagi-lagi dengan kakak aku tu :D

Aku memang tak pandai bawak kereta okay,this is the 1st time aku akan bawak kereta manual hehe memang rasa takut sebab tak tau apa-apa. Nervous sangat aku ni wei tapi orang cakap 1st time memang macam tu ,dah bawak nanti mesti nak lagi ,ye ke? kite tengok la esok hehe Masa keluar date dengan syg aku,dia ada suruh tukar gear tapi aku tak berani sangat kalau dia tak pegang tangan aku sekali dengan gear tu. Kalau dia lepas ,lepas tu suruh aku sorang-sorang je pegang memang aku aku menjerit suruh dia pegang tangan aku gak. Kang mati tengah jalan ,orang langgar dari belakang ke apa ke siapa yang susah. Aku tau la bukan aku yang akan bayar kerosak kan tu tapi tak nak menyusahkan syg aku hehe benda yang tak ada,jangan di ada-ada kan yeeee :) okay la, kite tunggu je apa jadi esok. baiiiii

Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D