entries / profile / wanna know a secret / tagboard / refresh
No tittle
20 October 2012 // Saturday, October 20, 2012


Lama rasa nya aku tak meng 'on' kan blog ini,berhabuk sangat dah. Masih ada tak lagi yang mengunjungi blog ku ini. Kesian kat dia hehe Pendek kan cerita,aku sudah selesai dalam 'perangan' Diploma aku dalam bidang accountant. Sekarang alhamdulilah,aku kini sudah bekerja di sebuah syarikat audit firm. Banyak yang aku belajar di sana,kawan baru ,pengalaman baru, kisah baru, perjuangan baru dll

Kisah cinta aku dengan mr R? Alhamdulilah ,kami masih bersama sampai sekarang. InsyaAllah,sampai bila-bila kan sayang? Hee Siapa tak nak hubungan dorang sampai ke tahap yang seterus nya, yeap ! kiteorang ada merancang,insyaAllah hari tu akan tiba. Aamiin :)


Tak sabar tunggu 1 Nov 2012-6 Nov 2012 ni,aku akan fly fly away to KL hehe "Bila cuti,syok je kau kan ten?" Haha Seriously kalau sudah bekerja,cuti tu la yang di nanti sangat-sangat :D Tak sabar jugak tunggu 17 Nov 2012 ni, kalau dah sampai tarikh tu nanti aku cerita lagi dekat sini :)

Leave a comment? // 0 Comment(s)



Call me ATEN. Officially 20 on 21 dec 2012.
I my RAHMAD ,my family & my friend.

{♥} out with my syg rahmad :D